Zakres prac:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będą:

  • analiza dokumentacji i specyfikacji technicznych
  • wycena robót budowlanych, dostaw i usług
  • pozyskiwanie ofert na materiały i usługi
  • opracowywanie przedmiarów i kosztorysów ofertowych

Wymagania:

  • preferowane wykształcenie wyższe kierunek elektrotechnika, budownictwo lub pokrewne
  • dyspozycyjność – wyjazdy służbowe na terenie całego kraju
  • prawo jazdy kat. B
  • sumienność, dokładność
  • język angielski w stopniu średniozaawansowanym

Mile widzianym będzie:

  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • obsługa programu AutoCad

Oferujemy:

  • pracę w firmie posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • miłą rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych obowiązków i posiadanego doświadczenia
  • opieka medyczna, karty Multisport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Oferty ze zdjęciem, prosimy składać za pośrednictwem platformy Pracuj.pl