Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, kierunek budownictwo, architektura,
  • Obsługa programów: AutoCad, MS Office,
  • Wysokie zaangażowanie w powierzone obowiązki, sumienność, dokładność,
  • Prawo jazdy kategorii B. 

Zakres obowiązków:

  • Udział w czynnościach związanych z analizą i zakupem nieruchomości,
  • Uczestniczenie w pracach związanych z analizą i oceną dokumentacji projektowej,
  • Współpraca z jednostkami projektowymi na etapie sporządzania dokumentacji projektowej,
  • Uczestniczenie w procesie uzgadniania dokumentacji projektowej,
  • Sporządzanie bieżących zestawień, tabel i rysunków,
  • Ewidencjonowanie korespondencji i dokumentów.

Oferujemy:

  • Pracę w profesjonalnym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwości rozwoju oraz udział w ciekawych projektach inwestycyjnych,
  • Stabilne zatrudnienie i motywacyjne wynagrodzenie,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Pakiet opieki medycznej i pakiet Multisport.

Oferty ze zdjęciem, prosimy składać za pośrednictwem platformy Pracuj.pl